mandag 25. februar 2008

PTF,Modul 6





presentasjon!

Dette er modul 6 som vi driver med nå,
der vi skal velge en av de oppgavene vi har hatt fra før og presentere de på nytt.
Ettersom vi akkurat har levert strikke oppgaven fant jeg ut at jeg skulle presentere den.

Strikke oppgaven!

Vi begynte med og vite at vi skulle strikke.
Ettersom alle og da mener jeg alle skulle strikke hårbånd ville jeg strikke noe helt annet enn de andre.
Først skulle jeg strikke sjerf men hadde til slutt ikke noe mer garn,da kom jeg at jeg kunne lage en muffe ut av de jeg allerede hadde strikka.
Ann Mari viste meg hvordan jeg skulle sy igjen toppen av muffa så jeg skulle bli ferdig.
Jeg ble ferdig og da kom jeg til snora som folk skal ha rundt halsen,den ble hvit og blå,som jeg tvinna sammen.
Produktet ble ferdig ,men hva med resten!?
I dag er det mandag etter ferien og var allerede ferdig.
Satt i to økter og jobba sånn passe,men selvom jeg ikke ble helt ferdig syns jeg det ble bra det jeg leverte..

torsdag 14. februar 2008

Modul 5 - Prosjektuke


Okei nå er uke 6 over og det er på tide med og legge et nytt innlegg i bloggen..
Jeg fant ikke helt ut hva jeg skulle lage, men fikk hjelp fra Emma og Lene og fant ut at jeg skulle lage en sprinkelseng.
Problem stillingen min ble først hvordan jeg skulle lage en sprinkelseng som passet til både jente og gutt.
Arkene fløy og blekket ble brukt.
Jeg skulle begynne og lage sengen etter en godkjenning av Joakim.
Det så veldig lett ut og lage en sprinkelseng , men tro meg, det var det ikke.
Mens jeg satt og sleit med og finne ut ossen jeg skulle få satt sammen senga prøvde jeg og jobbe men var ikke så veldig lett skal jeg tørre og innrømme.
Jobba egentlig efektift hele uka selvom jeg ikke ble ferdig.
Må forandre problem stillinga mi også for ble ikke en sprinkelseng , men en sånn annen seng med liksom jern seng kan man jo kalle det.
Ble ikke akkurat så veldig fornøyd med senga,men ble fornøyd med dyna og putene da hehe..