Okei nå er uke 6 over og det er på tide med og legge et nytt innlegg i bloggen..
Jeg fant ikke helt ut hva jeg skulle lage, men fikk hjelp fra Emma og Lene og fant ut at jeg skulle lage en sprinkelseng.
Problem stillingen min ble først hvordan jeg skulle lage en sprinkelseng som passet til både jente og gutt.
Arkene fløy og blekket ble brukt.
Jeg skulle begynne og lage sengen etter en godkjenning av Joakim.
Det så veldig lett ut og lage en sprinkelseng , men tro meg, det var det ikke.
Mens jeg satt og sleit med og finne ut ossen jeg skulle få satt sammen senga prøvde jeg og jobbe men var ikke så veldig lett skal jeg tørre og innrømme.
Jobba egentlig efektift hele uka selvom jeg ikke ble ferdig.
Må forandre problem stillinga mi også for ble ikke en sprinkelseng , men en sånn annen seng med liksom jern seng kan man jo kalle det.
Ble ikke akkurat så veldig fornøyd med senga,men ble fornøyd med dyna og putene da hehe..
Jeg fant ikke helt ut hva jeg skulle lage, men fikk hjelp fra Emma og Lene og fant ut at jeg skulle lage en sprinkelseng.
Problem stillingen min ble først hvordan jeg skulle lage en sprinkelseng som passet til både jente og gutt.
Arkene fløy og blekket ble brukt.
Jeg skulle begynne og lage sengen etter en godkjenning av Joakim.
Det så veldig lett ut og lage en sprinkelseng , men tro meg, det var det ikke.
Mens jeg satt og sleit med og finne ut ossen jeg skulle få satt sammen senga prøvde jeg og jobbe men var ikke så veldig lett skal jeg tørre og innrømme.
Jobba egentlig efektift hele uka selvom jeg ikke ble ferdig.
Må forandre problem stillinga mi også for ble ikke en sprinkelseng , men en sånn annen seng med liksom jern seng kan man jo kalle det.
Ble ikke akkurat så veldig fornøyd med senga,men ble fornøyd med dyna og putene da hehe..
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar