Blogg...
Fordeler med blogg er:
-Skriver på data.
-Skriver på data fortere.
-Ikke spisse blyantene.
-Være på nettby/facebook samtidig.
-Bedre pc kunnskaper.
-Andre kan følge med på hva som skjer med den som har bloggen.
-Du kan bli smartere.
Ulempene med blogg er:
-Data problemer.
-Leamus.
-Vondt i hodet.
-Alle ser hva du skriver.
Logg...
Fordeler med Logg er:
-Ikke avhengi av internett.
-prosessen går fortere.
Ulemper med logg er:
-Papir kan bli ødelakt.
-Trene på fin håndskrift.
-Mye styr.
-Muskler.
-Utydlig skrift.
mandag 21. januar 2008
1DHB
Jeg heter Malin, og skal bruke denne bloggen til skole arbeid.
Jeg går første året design og håndverk på Bjørkelangen VGS.
Har ikke bestemt meg og hva jeg skal gå til neste år ennå, men tror jeg skal gå interiør og utstillingsdesigner her på BVS.
Jeg går første året design og håndverk på Bjørkelangen VGS.
Har ikke bestemt meg og hva jeg skal gå til neste år ennå, men tror jeg skal gå interiør og utstillingsdesigner her på BVS.
Abonner på:
Innlegg (Atom)