mandag 21. januar 2008

1DHB

Jeg heter Malin, og skal bruke denne bloggen til skole arbeid.
Jeg går første året design og håndverk på Bjørkelangen VGS.
Har ikke bestemt meg og hva jeg skal gå til neste år ennå, men tror jeg skal gå interiør og utstillingsdesigner her på BVS.

Ingen kommentarer: