mandag 21. januar 2008

Fordeler/Ulemper

Blogg...

Fordeler med blogg er:

-Skriver på data.
-Skriver på data fortere.
-Ikke spisse blyantene.
-Være på nettby/facebook samtidig.
-Bedre pc kunnskaper.
-Andre kan følge med på hva som skjer med den som har bloggen.
-Du kan bli smartere.

Ulempene med blogg er:

-Data problemer.
-Leamus.
-Vondt i hodet.
-Alle ser hva du skriver.

Logg...

Fordeler med Logg er:

-Ikke avhengi av internett.
-prosessen går fortere.

Ulemper med logg er:

-Papir kan bli ødelakt.
-Trene på fin håndskrift.
-Mye styr.
-Muskler.
-Utydlig skrift.

Ingen kommentarer: