Blogg...
Fordeler med blogg er:
-Skriver på data.
-Skriver på data fortere.
-Ikke spisse blyantene.
-Være på nettby/facebook samtidig.
-Bedre pc kunnskaper.
-Andre kan følge med på hva som skjer med den som har bloggen.
-Du kan bli smartere.
Ulempene med blogg er:
-Data problemer.
-Leamus.
-Vondt i hodet.
-Alle ser hva du skriver.
Logg...
Fordeler med Logg er:
-Ikke avhengi av internett.
-prosessen går fortere.
Ulemper med logg er:
-Papir kan bli ødelakt.
-Trene på fin håndskrift.
-Mye styr.
-Muskler.
-Utydlig skrift.
Abonner på:
Legg inn kommentarer (Atom)
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar